معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پل سواره‌ رو شهید شوشتری واقع در انتهای بلوار پنج‌تن و روی رودخانه کشف رود، پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی داشته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی  معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:بر اساس نتایج بررسی‌ها، یکی از معضلات مردم در هنگام عبور و مرور از پل قدیمی ساخته شده بر روی رودخانه کشف رود در انتهای بلوار پنج‌تن، عرض کم این پل و مشکلات ترافیکی آن بود به گونه‌ای که با توجه به قرارگیری جمعه بازار شهید شوشتری پس از این پل، روز‌های جمعه شاهد حجم گسترده ترافیکی در این محدوده بودیم.

او افزود: با توجه به تسهیل دسترسی شهروندان، با وجود آنکه این پل در محدوده شهر مشهد قرار نداشت، به دلیل وجود جمعه بازار شهید شوشتری پس از این پل، پروژه ساخت پل دیگری در کنار پل قدیمی و نیز اصلاح مسیر دسترسی این پل در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت.
 
 معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: ازپارسال،عملیات اجرایی ساخت این پل و ساخت جاده دسترسی مناسب سازی شده، با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به همت سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی آغاز شد.

یعقوبی بیان کرد: در حال حاضر پل سواره روی این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در مراحل نهایی ساخت است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه ساخت و اصلاح مسیر دسترسی به پل نیز تا اواخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او تصریح کرد: پل جدید با عرض بیش از ۱۲ متر ساخته شده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها می‌تواند ترافیک این مسیر پرتردد را تا ۸۰ درصد کاهش دهد.
 
انتها یپیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.