امام جمعه کازرون گفت: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم می‌تواند الگوی مناسبی در حوزه دفاع مقدس برای سایر اداره‌ها و نهادها باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون  در دهمین مراسم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم استان فارس که طی دیدار با خانواده شهید مجید شجاعی در شهرستان کازرون برگزار شد، بیان کرد: ایام بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی است که توفیق دیدار با خانواده بزرگوار شهدا نصیب ما شده است. 

او، با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی این طرح ملی، تصریح کرد: انتظار می رود این طرح ملی رسانه‌ای شود تا سایر اداره‌ها هم از سه شنبه‌های تکریم الگوبرداری کنند.

بر اساس این گزارش، داریوش دهقان، فرماندار شهرستان کازرون نیز در این مراسم با اشاره به  شیوع ویروس کرونا ادامه داد: امروز برای برگزاری طرح ملی سه شنبه‌های تکریم این توفیق نصیب شد که دیداری با خانواده شهید مجید شجاعی  داشته باشیم  و این خیر و برکت شامل حال ما شود.

دهمین مراسم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم استان فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، طی دیدار محمدرضا بشارتی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مسجد حاج قنبر نیاکان با خانواده شهید مجید شجاعی و با حضور حجت الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون و داریوش دهقان، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولان محلی برگزار شد که با حضور مجازی صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همراه بود که از خانواده این شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار