خبرنگار سی‌ان‌ان در پیامی توئیتری به نقل از جو بایدن از تحیرِ ترامپ پس از شنیدن آمار جانباختگان کرونا در آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقابت سنگینی که میان دو نامزد یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن و طرفداران هر دو وجود دارد، اظهارنظرها در این زمینه می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در روند انتخابات تاثیر داشته باشد.

هر یک از نامزد‌ها با بیان اظهاراتی درباره رقیب خود، سعی در جلب توجه رای دهندگان و پیشبرد اهداف خود دارد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان به ویژه آمریکا که این روز‌ها بالاترین آمار مبتلایان را داراست، بی‌توجهی رئیس جمهور این کشور، به بحران ایجاد شده هر چه بیشتر بر بی‌اعتمادی مردم نسبت به او دامن زده است.


         بیشتر بخوانید:


ترامپ برای جلوگیری از این بی‌اعتمادی وانمود می‌کند که این بیماری را تحت کنترل درآورده و شرایط عادی است، اقدامی که با واکنش‌ها و انتقادات زیادی از سوی کارشناسان و مقامات مواجه شده است. در همین رابطه خبرنگار ارشد سی ان ان در کاخ سفید در پستی توئیتری به نقل از بایدن، اظهاراتی خلاف تظاهر‌های رئیس جمهور آمریکا داشته است.

او در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «بایدن در مورد واکنش ترامپ پس از اینکه متوجه شد آمار فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا به ۲۰۰ هزار تن رسیده است، گفت: ترامپ وحشت کرد، این ویروس برای او مسئله بسیار بزرگی است، او نمی‌توانست باور کند، خشکش زده بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
خخخخخ
آخرین اخبار