رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی استان اردبیل گفت: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.

او افزود: این عزیزان نشان دادند که راه پیروزی، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و در این راه از مکتب عاشورا و حضرت امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند و این چنین شد که هشت سال در برابر دشمن تا دندان مسلح که پشتیبانی جهان‌خواران شرق و غرب را داشتند، پیروز و سربلند شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه تقویت و نهادینه کنیم و همیشه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را ارج نهیم چرا که تکریم آنان احترام به فرهنگ مقاومت، ایثار و گذشت است.

عتباتی با یادآوری موفقیت‌های کشور تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم که جوانان ما همانند ایام جنگ تحمیلی در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه‌های علمی، مجاهدانه و شبانه‌روزی برای ارتقاء و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و این مایه مباهات هر فرد ایرانی است.

او بیان داشت: مجموعه قضایی در این بین، رسالت سنگین‌تری در حفظ و پاسداشت فرهنگ ایثار و گذشت دارد و مسلماً تلاش مجموعه قضات و کارمندان دستگاه قضایی در تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به مجاهدت‌های بی‌شمار ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: یاد شهدا، جانبازان، ایثارگران و فداکاری‌های خانواده‌های آنان، پشتیبانی بسیار محکم در انجام احسن امور و خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.