مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: امسال عمده برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در دیدار با برخی از سمن‌ها در اردبیل گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و درصدد هستیم برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

او با اشاره به این که یکی از اولویت‌های برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بستر فضای مجازی است افزود: امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت دفاع مقدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس از ظرفیت سمن‌ها نیز استفاده خواهیم کرد و برای حل مشکل‌ها و دغدغه‌های این نهاد برنامه‌ریزی‌های اساسی مبنای کار قرار گرفته است.

واحد گفت: در امر ثبت خاطره‌های رزمندگان اردبیلی، تولید محتوایی برنامه‌های دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی مزار شهدا نیز برای امسال برنامه‌هایی طبق ضوابط ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

او افزود: یی از خواسته‌های ما از سمن‌ها این است که در تبلیغات فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند و این بستر را به دست دشمنان نسپارند چرا که در عصر کنونی هجمه‌های دشمنان برعلیه نظام مقدس انقلاب اسلامی روز به روز گسترده می‌شود و در این زمینه مقابله در برابر توطئه‌ها حرف اول را می‌زند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.