نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و آینده کشور باقی خواهند ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک حماسه ارزشمند، نورانی، ماندگار و جهت‌دهنده، سازنده، حماسه پایدار کننده انقلاب اسلامی، حماسه مقاومت بخشنده به جهان مقاومت و جهان مستضعفان و حماسه معنویت‌ساز، آدمیت‌آفرین و استکبارشکن و قدرت بخش و اقتدارآفرین بود.

او با تأکید بر اینکه هر چه در خصوص هشت سال دفاع مقدس بیان شود کم است اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و آینده کشور باقی خواهند ماند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: اقتدار و پیروزی امروز کشور از دستاورد‌های تاریخ اسلام و مقاومت اهل بیت (ع) و قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است که به هم‌پیوسته است و ملت ایران با این سابقه اسلامی و دوران دفاع مقدس و سابقه مقاومت‌های فراوان در برابر فتنه‌ها، پیروز شده است و برای آیندگان پیروزی و ماندگاری را رقم زده است.


بیشتر بخوانید


او به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران نشان دادند که هرحادثه‌ای که پیش بیایید، لبیکگوی اسلام و قرآن، اهل بیت (ع) و مقام معظم رهبری هستند و در راستای کمک به همنوع به میدان خواهند آمدند و نیازمندان را تنها نخواهند گذاشت.

نکونام به اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از نیمه شعبان تاکنون اشاره کرد و گفت: مردم ایران ایثارگرانه به میدان آمدند و با کمک‌های خود، خاطره‌آفرینی کردند و کمک‌های ماندگاری را در سرفصل تاریخ انقلاب ماندگار کردند.

او اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست کمک مومنانه ۴۰۰میلیارد ریال و در مرحله دوم تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال کمک برای یاری رساندن به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی اهدا و بین مردم توزیع کردند.

نکونام، پیروزی ملت ایران در برابر ابرقدرت‌های جهان را یادآور شد و گفت: دشمنان نظام اسلام امروز در همه عرصه‌ها ذلیل و خوار شده‌اند به گونه‌ای که شیطان بزرگ امروز به عنوان خارترین قدرت و حکومت در دنیا محسوب می‌شود و این وعده‌ای است که داده شده بود که انقلاب اسلامی شرق و غرب عالم را له می‌کند و به عنوان یک پرچم در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار