فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت نیرو‌های مسلح مقابل دشمنان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

نیرو‌های مسلح با آمادگی کامل مقابل دشمنان و استکبار جهانی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین رژه تلفیقی کمک مؤمنانه و یگان‌های محمول نیرو‌های مسلح استان در شهرکرد با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: ایستادگی و مقاومت نیرو‌های مسلح در کنار مردم در مقابل دشمنان و استکبار جهانی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

او، فتنه‌های های گوناگون دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی را بیان کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستاده است.

اکبری اضافه کرد: در ۳۱ شهریور سال ۵۹، حمله همه جانبه رژیم بعث عراق از هوا، زمین و دریا به کشور ما آغاز شد، اما شیرمردان و شیرزنان ما در مقابل دشمن ایستادند و به تعبیر امام راحل، ما انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم.

او ادامه داد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی مظلومیت خویش را به دنیا نشان دادیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس ما شکسته شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از دو هزار و ۴۴۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، از جمله سرداران، فرماندهان و امیران شهید این استان ولایتمدار، اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های مهم منطقه و در سطح جهان است.

اکبری با مقایسه پیشرفت‌های چشمگیر تجهیزات نظامی و آمادگی کامل نیرو‌های مسلح نسبت به اوایل پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، این توانمندی‌ها را مشت آهنین نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل دشمنان دانست، که مرهون تدابیر مقام معظم رهبری است.

او از جمع آوری ۵۵ میلیارد کمک‌ مردمی در راستای نهضت سراسری مواسات و کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: این کمک‌ها در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار