دبیر مناسب سازی بهزیستی استان قزوین گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ برای دریافت و پیگیری مشکلات شهروندان در زمینه مناسب سازی معابر ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهر خانی، دبیر مناسب سازی بهزیستی استان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند شهروندان مشکلات معابر را به سامانه معبر گزارش کنندشکایات و مشکلات خود را صرفاً در زمینه مناسب سازی معابرکه شامل شرح مشکل نام منطقه یا محله است با ارسال پیامک  به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ به دبیرخانه اعلام کنند.

او اضافه کرد: دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور محل دریافت و ارجاع پیام‌های واصله است و پیام‌ها حداکثر ۲۳ ساعت پس از دریافت و بازبینی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دبیر مناسب سازی بهزیستی استان گفت: پیامک دریافت پیگیری موضوع به فرد ارجاع دهنده ارسال خواهد شد و پس از بررسی و تشخیص ارتباط موضوع مراتب به دبیرخانه‌های استانی یا دستگاه‌های اجرایی مربوطه در سطح ملی ارجاع می‌شود.

طاهرخانی افزود: دبیرخانه ستاد همچنین موظف به جمع آوری آمار و عملکرد استان‌ها درباره پیام‌های ارجاعی، پیگیری در سطح ملی و تهیه آمار نهایی عملکرد برای ارجاع به مسئولان ارشد کشوری است.

به گفته او، کارشناسان دبیرخانه‌های استانی هم موظفند پیام‌های واصله از دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور را حداکثر ظرف مدت ۲۳ ساعت طی مکاتبه به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع دهند.

دبیر مناسب سازی بهزیستی استان گفت: نامه اول پیگیری به دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و آن دستگاه موظف به رفع آن تا مدت ۲۰ روز خواهد بود در صورت حل نشدن مشکل نامه دوم با مهلت ۱۵ روزه پیوست می‌شود که اگر باز هم مشکل مورد نظر مرتفع نشود نامه سوم با مهلت ۱۰ روز ارسال خواهد شد.

به گفته طاهرخانی، اگر آن دستگاه مربوطه در این مدت ۴۵ روزه مشکل مورد نظر را رفع نکند موضوع برای پیگیری به استانداری ارسال می‌شود.

طاهرخانی اضافه کرد: در استان قزوین تا کنون دو مورد پیامک پیگیری ارسال شده و آن مشکل رفع شده است.

دبیر مناسب سازی بهزیستی استان گفت: با توجه به آشنا نبودن مردم به این سامانه، استقبال خوبی از آن نشده و تعداد درخواست بسیار کم بوده است به همین منظور در نظر داریم تا سامانه پیامکی معبر در قالب پوستر در سطح شهر و میادین تبلیغ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.