مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی صبح امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این نشست با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون، کیکاوس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، نمایندگان باشگاه‌ها، مربیان، داوران، ورزشکاران، نهاد‌ها، ارگان‌ها و روسای هیئت‌های استانی به صورت وبینار برگزار شد.

یکی از بزرگترین تشکل‌های ورزشی کشور هستیم

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با داشتن ۲۰ انجمن، حدود ۸۳ رشته ورزشی و بهره مندی از حدود ۹۰ تیم ملی در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان، تنوع در همه رشته‌ها اعم از ورزش‌های هوایی، آبی، سالنی، زمینی و داخل چمن، یکی از بزرگترین تشکل‌های ورزشی کشور را تشکیل می‌دهد. ضمن این که در بحث جذب نیروی انسانی بیمه شده ۱۵ درصد رشد را شاهد بودیم.

نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش بانوان داریم

علیپور افزود: در سال ۹۸ در بحث کسب مدال نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در رشته‌های مختلف و در آوردگاه‌های جهانی و آسیایی و در ۱۵ اعزام برون مرزی، ۳۹ مدال رنگارنگ متشکل از ۱۷ نشان طلا، ۱۲ نقره و ۱۰ برنز به ارمغان آوردیم. این در حالی است که در حوزه داخلی، ۲۶۳ برنامه مختلف شامل اردو‌های تیم ملی، میزبانی رقابت‌های بین المللی، اعزام‌های برون مرزی، برگزاری لیگ‌ها و مسابقات کشوری و دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی را داشته ایم و به طور میانگین هفته‌ای ۵ روز درگیر این فعالیت‌ها بوده ایم. در مجموع پرکارترین فدراسیون بودیم که در این بین ۱۴۹ برنامه در بخش آقایان و ۱۱۴ برنامه در حوزه بانوان انجام شده و این نشانگر آن است که در حوزه بانوان پیشرو هستیم و نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش بانوان داریم.

حمایت بیشتری از طرف اداره کل استان‌ها لازم است

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: انجمن‌ها در این فدراسیون با عقبه حمایتی و نظارتی فدراسیون، صاحب استقلال هستند و این در حالی است که اکثر آن‌ها در فدراسیون‌های بین المللی از کرسی‌های بین المللی نیز برخوردارند. هیئت‌های استانی بازوان اصلی فدراسیون به شمار می‌آیند و حجم کار بالای آن‌ها با توجه به تعدد رشته‌های تحت پوشش، حمایت بیشتر اداره کل استان‌ها را می‌طلبد.

علیپور در پایان گفت: این فدراسیون با هدف کمک به ورزش کشور و توسعه انجمن‌ها و رشته‌های متعدد تشکیل شده و لازم است از حمایت‌ها و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تقدیر ویژه داشته باشم. همچنین از اعضای هیئت رئیسه و پرسنل زحمتکش و همکارانم در فدراسیون تشکر می کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار