استاندار کرمانشاه دفاع مقدس را یکی از پرافتخارترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت : تاریخ این افتخارات را ثبت می‌کند و آیندگان وقتی می‌بینند وجبی از خاکشان در این جنگ از دست نرفته است از آن به نیکی یاد می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در ۴۰ سال گذشته کشور با جنگ‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... مواجه بوده، اما با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم و این رویداد‌ها را تاریخ ثبت می‌کند.

او با اشاره به سه ویژگی دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ گفت : یکی از مهمترین ویژگی‌های دفاع مقدس تاثیرگذاری آن در جامعه است که کاملا مشهود است.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه افزود: اگر جبهه را یک جامعه کوچک و ایران را جامعه بزرگ در نظر بگیریم، به ندرت پیش می‌آید که جامعه کوچک بر جامعه بزرگ تاثیر بگذارد.

او افزود: این تاثیرگذاری تا آنجا بود که خود مردم اداره و پشتیبانی جنگ را بر عهده گرفتند به نحوی که مردم از هر قشری برای حضور در جبهه برنامه‌ریزی می‌کردند و این‌ها بودند که جنگ را اداره کردند.

بازوند یکی دیگر از ویژگی‌های دفاع مقدس را در بعد سیاسی بیان کرد و ادامه داد: دفاع مقدس توانست مرز بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را مشخص کند که منجر به بیداری اسلامی در سراسر جهان شد.

استاندار کرمانشاه معنویت در جبهه و راز و نیاز‌های رزمندگان را موتور محرکه دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس مخزنی از ارزش‌های معنوی و الهی است که از قیام کربلا سرچشمه می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.