فرماندار قصرشیرین گفت : ملت مسلمان و رزمندگان سلحشور ما در هشت سال دفاع مقدس باسلاح ایمان توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کرده و به پیروزی برسند و حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : این هفته یادآور روز‌هایی است که در سال ۵۹ دشمنان قسم خورده از چندین جبهه به مرز‌های جمهوری اسلامی حمله کردند.

او گفت : ۳۱ شهریور ماه روز مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی است، زیرا کسانی که این روز‌ها را خلق کردند با توکل بر خدا و لبیک به فرمان امامشان در جبهه‌ها حضوریافتند و اکنون در بین ما نیستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: تقدیم ۲۳۰ هزار شهید، ۵۵۰ هزار جانباز و بیش از یک میلیون رزمنده برای دفاع از کیان ایران اسلامی یادآور حماسه‌ای بزرگ و ماندگار است و امروز ما افتخار می‌کنیم که بازماندگان شهدایی هستیم که انقلاب ما را بیمه کردند و عزت و سربلندی و سرافرازی را برای ما به ارمغان آوردند.

تاتار افزود: ۳۱ شهریورماه روزی است که این نظام از سوی دشمن متجاوز بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و صدام جنایتکار آمده بود که با حمایت استکبار کشور و نظام ما را ساقط کند، اما ایستادگی ملت و رزمندگان توانست نقشه‌های شوم دشمن را با شکست مواجه کند و امروز به برکت خون شهدا و حضور جوانان شاهد درخشش ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های مختلف هستیم 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.