فرماندار شاهرود گفت: زنگ ایثار و مقاومت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور جمعی از دانش آموزان و مسئولان در دبیرستان شهید جواد ابراهیمی شاهرود به صدا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود گفت: همانطور که با رشادت و ایثار ملت ایران هجمه دشمنان در دفاع مقدس راه به جایی نبرد در جبهه فرهنگی و اقتصادی نیز توطئه دشمنان با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت محکو م به شکست است.

 او افزود: از آغاز پیروزی انقلاب، دشمنان و استکبار جهانی ضربه زدن و بی اعتمادی به نظام اسلامی را هدف گذاری و برنامه ریزی کرد که اقدامات آن‌ها با هوشیاری مردم خنثی شد.

فخری وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ر ا انتقال ارزش‌ها، فداکاری ها، ایثارگری و رشادت‌های ملت ایران به نسل چهارم و پنجم انقلاب برشمرد.

فرماندار شاهرود بیان کرد: همت و تلاش مضاعف برای حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است و نسل نو باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش در تاریخ قبل و بعد انقلاب به عزت، اقتدار و سربلندی بیش از پیش این کشور همت گمارد.

او با بیان اینکه ۲۱۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس از عزت و آب و خاک این مملکت دفاع کردند، ادامه داد: بیش از ۳۰ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار و۴۷ تن شهید زیر ۱۴سال بصیرت خود را در دفاع از میهن و اسلام به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار