فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در میامی گفت: دیدار با یک هزار و ۵۰۰ رزمنده تا پایان سال جاری در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی اظهار داشت: ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در میامی با رویکرد فضای مجازی برگزار می‌شود.

او با تأکید بر اینکه در شرایط کرونایی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به‌صورت حضوری و گسترده ممنوع است، افزود: ۴۰ عنوان برنامه مستقل در سطح شهرستان و حوزه‌های بسیج و رده‌های مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد آغازشده و تا پایان سال ادامه دارد، تصریح کرد: دیدار با یک هزار و ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در میامی تا پایان سال جاری در دستور کار است.

کشاورزیان بابیان اینکه جنگ تحمیلی درواقع مقابله همه‌جانبه ایران با استکبار جهانی بود، بیان کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در مسیر انقلاب اسلامی بود که امروز احیای رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان مهم‌ترین هدفی است که در برنامه‌های بسیج دنبال می‌شود.

او با تأکید بر لزوم تبیین آرمان‌های انقلابی در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید این انقلاب بیان کرد: شعار «ما قوی هستیم» به‌عنوان شعار محوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار