نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گفت: راه مقابله با دشمن این است که باید با جریان تحریف داخلی و خارجی مبارزه کنیم، عناصر تحریف را بشناسیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام چهکندی نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر در مراسم زنگ ایثار در مدرسه شاهد صاحب الزمان این شهرستان، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس آموختیم که باید با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کنیم الان هم دشمن با تمام توان در میدان مبارزه و جنگ همه جانبه جنگ شناختی و تلفیقی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: قبل از تصویب برجام رئیس جمهور وقت آمریکا اوباما در سفر به رژیم صهیونیستی بیان کرد ما نمی‌توانیم اگر می‌توانستم تمام مهره‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کردم، اما قدرت ما بیش از این نیست.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر ادامه داد: امروزه و مطابق با فرمایشات رهبری راه مقابله با دشمن این است که باید با جریان تحریف داخلی وخارجی مبارزه کنیم عناصر تحریف را بشناسیم تحریف یعنی اینکه بزرگ کردن چهره آمریکا و سیاه نمایی از نظام جمهوری اسلامی ایران.

حجت الاسلام چهکندی نژاد بیان کرد: هرکسی بخواهد این کار را انجام دهد و بخواهد آمریکا را مقتدر نشان دهدو ملت و مردم ایران و دولت ما را ضعیف و زمین گیر، ایران اسلامی را معرفی کند بدانید این عامل دشمن است.

او تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت ملت‌های که سازش کردند و در مقابل استکبار سر تعظیم فرود آوردند کشور‌های آن‌ها دیر یا زود به ویرانه‌ای تبدیل خواهد شد. نمونه بارز آن کشور لیبی است که علیرغم اینکه بیشترین ذخایر انرژی را لیبی دارد سر سازش در برابر آمریکا فرود آورد و کدخدایی آن را پذیرفت و امروز وضع جنگ داخلی آن  قابل مشاهده است.
 
انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.