اخبار حوادث ۳۰ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در عسلویه

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه توقیف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان عسلویه در جلاده خروجی این شهرستان از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۵۹۰ قطعه تجهیزات دستگاه رایانه، ۲۲ لپ تاپ و یک سرور خارجی بدون مدارک گمرگی کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

 توقیف خودرو حامل سیگار قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو در شهرستان خبرداد.

سرهنگ رهام رضایی گفت: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و توقیف خودرو‌های شوتی، هنگام گشت زنی غیر محسوس در جاده خروجی کنگان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستورپلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت مسیر طولانی، با استفاده از موقعیت منطقه خودرو متوقف شد و در بازرسی از آن ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به دستگیری راننده و انتقال خودرو به پارکینگ، بیان کرد: ارزش این تعداد سیگار خارجی در برآورد کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال تخمین زده شد.

 کشف محل دپوی پارچه قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی محل دپوی پارچه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبرداد.

 سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: با کسب خبر مبنی بر دپوی پارچه قاچاق در منزلی در روستای زیارت هماهنگی لازم با مقام قضائی برای کشف کالای قاچاق انجام گرفت و در بازرسی از این منزل ۵۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق که در چهار دستگاه خودروی سواری بارگیری شده بود، کشف شد.

او گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شد و در این زمینه سه متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با دستگیری سارقان اماکن خصوصی عسلویه، ۱۰ فقره سرقت کشف شد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان عسلویه، ماموران اداره مبارزه با سرقت با گشت زنی‌های نامحسوس در تمامی مناطقی که احتمال حضور سارقان وجود داشت، مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم، سه سارق را دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهمان در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.