رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال همان گونه که مردم را شاد می‌کند، باید در سختی‌ها و مشکلات هم کنار آن‌ها باشد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی (رئیس فدراسیون والیبال) در مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برای حمایت از قشر‌های ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، افزود: دشمنان شرایط بسیار سختی را برای مردم کشورمان ایجاد کرده اند و تلاش دارند از راه‌های مختلف مردم ایران را به زانو درآورند.

وی با تاکید بر این که مردم ایران همیشه در صحنه هستند و به یکدیگر کمک می کنند، تصریح کرد: تا کنون اقدامات بسیار خوبی از سوی مسئولان و مردم برای گذر از این مشکلات و حوادث انجام شده است و خوشبختانه مشکلات به بحران تبدیل نشده است.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: در حال حاضر شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه تحت فشار هستند و رسالتی سنگینی بر عهده مردم است که به یکدیگر کمک کنند.

وی با بیان این که بسیج وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال در راستای لبیک به فرامایشات مقام معظم رهبری برای مشارکت در نهضت کمک به مددجویان تحت حمایت، قشر‌های ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، اقدام به برگزاری مراسم کمک مومنانه کرده است، گفت: فدراسیون والیبال پیش از نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود در دوران زلزله به مردم کمک کرده است و در شرایط فعلی کشور نیز از هیچ کمکی برای رفع مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید


داورزنی تاکید کرد: برای کمک به مردم، به همین یک‌بار بسنده نمی‌کنیم، زیرا والیبال کشور همان‌گونه که در شادی‌ها و موفقیت‌ها لبخند روی لب مردم می‌آورد، رسالت دیگری نیز دارد و باید در سختی‌ها و مشکلات، کنار مردم باشد.

مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برای حمایت از قشر‌های ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، امروز (یکشنبه) با حضور مسئولان ورزش کشور در سالن والیبال فدراسیون برگزار و بیش از ۱۳۰ بسته تهیه شد که به زودی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

داورزنی در خصوص نتیجه دادگاه جودو بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز رای مربوطه اعلام نشده، قرار بر این است که فدراسیون جودوی ایران و فدراسیون جهانی جودو فرصت یک ماهه‌ای را داشته باشند تا با یکدیگر به تفاهم برسند. موضوع تعلیق فدراسیون ایران بی اهمیت نیست و فعالیت ۹۰ هزار جودوکار را تحت تاثیر قرار داده است.

او افزود: در این زمینه مسئولان فدراسیون جودو صحبت خواهند کرد، اما به دلیل اینکه در یک ماه پیش رو باید با فدراسیون جهانی توافق حاصل شود، قرار است از مباحث مطرح شده صحبتی به میان نیاید. اگر در یک ماه باقیمانده توافق انجام نشود دادگاه حگمیت ورزش رای خود را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوباره آزمون خطا
۲۰:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقاي داور زني رئيس فدارسيون واليبال چرا از خوليا ولاسكوبعنوان مربي دعوت نكرديد اگر نيامد گزينه ديگري را در نظر بگيريد ولاسكو ما را در المپيك موفق خواهد كرد مطمئن باشيد او تجربه كافي و وافي رااز تيم ايران و بازيكنان تراز اول دنيا و مربيان را دارد و نتايج او هميشه مثبت و براي ايران افتخارات زيادي را رقم زده است او مربي با فهم و شعوري است چرا آزمون و خطا !!!!
آخرین اخبار