دبیر فدراسیون والیبال گفت: گزینه اول هدایت تیم ملی والیبال کشورمان مقام‌های خوبی را در المپیک کسب کرده، اما هنوز با هیچ شخصی به توافق نرسیده ایم.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم کمک مومنانه، اظهار داشت: اصل موضوع برای فدراسیون والیبال بحث میزان و کمیت کمک مومنانه نیست، بلکه روحیه این موضوع اهمیت دارد که باید در تمام جامعه حکمفرما باشد. امیدواریم کمک مومنانه همچنان در سطح عمومی انجام شود.  

او درباره شروع مسابقات لیگ برتر والیبال، عنوان کرد: ما سال ویژه‌ای را در لیگ برتر داریم و امیدواریم مسابقات را بهتر کنترل کنیم. همین که با این شرایط سخت مسابقات را برگزار کردیم نکته مثبتی است. با این وجود نیاز به تجربه بیشتری داریم که با این وضعیت رقابت‌ها را در شرایط بهتری برگزار کنیم.  

تقوی درباره ۱۵ تیمی شدن لیگ برتر والیبال، بیان کرد: لیگ از ۱۴ تیم به ۱۵ تیم افزایش پیدا کرد و ما با اصل این موضوع موافقیم. حضور تیم‌ها از استان‌های مختلف، انگیزه و نشاط برای مردم آن استان ایجاد خواهد کرد. نحوه برگزاری مسابقات پس از مشورت با باشگاه‌ها و هیئت رئیسه فدراسیون به جمع بندی نهایی رسید.  

او در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، بیان کرد: با توجه به زمان و شرایطی که داریم در تلاش هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. کارگروه فنی ما بعد از بررسی ۱۳ گزینه، ۵ نفر ‌نهایی را مشخص کردند. قرار است این نفرات، پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنند تا سرمربی تیم ملی مشخص شود. هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده است. گزینه اول ما مقام‌های خوبی را در المپیک کسب کرده و قطعا بهترین مربی را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار