قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: صندوق نوید راهکار این نهاد برای حمایت از طرح‌های اشتغال نوین و دانش‌بنیان فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی صندوق نوید گفت : این صندوق برای حمایت از طرح‌های اشتغال نوین و دانش‌بنیان کمیته امداد ایجاد شد.

او افزود: کمیته امداد و مؤسسه دانش‌بنیان برکت با رویکرد ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید، پایدار و درآمدزا در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بنیان برای جامعه هدف خود، اقدام به راه‌اندازی صندوق نوید کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد یکی از رسالت‌های اصلی و مهم این نهاد است.

قوسی با اشاره به اینکه برخی از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت از افراد نخبه، بااستعداد و فعال در حوزه‌های مشاغل دانش‌بنیان و فناورانه هستند، گفت: بر همین اساس کمیته امداد با رویکرد ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید، پایدار و درآمدزا در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بنیان برای جامعه هدف خود، صندوق نوید را ایجاد کرد.

او اظهار داشت: برای پشتیبانی و حمایت از طرح‌های نوین، دانش‌بنیان و ایده‌های خلاق مددجویان و نوآوران اشتغال می‌توانند با ورود به سایت navidfund.com ایده‌های خود را در صندوق نوید ثبت و از حمایت‌های آن بهره‌مند شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: بعد از بارگذاری طرح اشتغال در این پایگاه اینترنتی طرح‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برای طرح‌های مورد تایید، قرارداد سرمایه گذاری منعقد می‌شود.

قوسی با اشاره به اینکه صندوق نوید کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است و افرادی که ایده‌های نوآورانه دارند، می‌توانند ایده‌های خود را ثبت و از حمایت‌های این صندوق بهره‌مند شوند، تصریح کرد: حمایت از این طرح‌ها به‌صورت مشترک توسط کمیته امداد و مؤسسه دانش‌بنیان برکت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.