زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور ساعت ۲۴ امشب ۲۹ شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش  حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد، اعلام کرد: برای پاسخ به علاقمندی جوانان توانمند و علاقه‌مند به اشتغال در مجموعه وزارت کشور برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نسبت به استخدام ۱۵۰۰ نفر در ۱۷ شغل عمومی و اختصاصی اقدام شده است.

روشن ضمیر ادامه داد: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی انجام می‌شود و از این تعداد (۶۰) سهمیه به ستاد وزارت کشور، (۲۹۰) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری‌ها و (۱۱۵۰) سهمیه به بخشداری‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.

وی افزود: جذب نیرو در بخشداری‌ها در راستای ایجاد زیست بوم سرمایه انسانی و تاکید بر تقویت ظرفیت کارشناسی در بخشداری‌ها ومناطق کمتر توسعه یافته و مرزی انجام شد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت کشور با یادآوری اینکه تاریخ شروع ثبت نام از روز پنج شنبه گذشته، ۲۰ شهریور ماه شروع شده است، ساعت ۲۴ امشب (شنبه ۲۹ شهریورماه) به پایان می‌رسد.

روشن ضمیر خاطر نشان کرد: شرایط و رشته محل‌ها و مواد آزمون در سایت سازمان سنجش درج  شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۶:۴۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
طبق گفته مسولان سازمان سنجش، آخرین مهلت ثبت نام ساعت 27 روز 29 شهریور بوده درصورتی که من دو ساعت و نیم قبل از اون هرچی تلاش کردم نتونستم وارد لینک پرداخت وجه بشم.
لطفا به گوش مسئولان سنجش برسونید.
تشکر
آخرین اخبار