معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر نقش و اهمیت شورا‌ها در تصمیم گیری‌های جامعه گفت : همواره معتقد به عقل و خردجمعی در تصمیم گیری‌ها بوده ام و از این رو جایگاه شورا‌ها را با اهمیت می‌دانم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : وجود درک مشترک از مشکلات مردم بسیار اهمیت دارد و با تجربه‌ای که شورا‌ها در ادوار گذشته به دست آورده این درک مهم تحقق یافته است.

او با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌های شهر و روستا در مجلس گفت : ایجاد تغییر در قوانین با گذشت ۴۰ سال از انقلاب امری بایسته است چرا که با اصلاح قانون انتخابات هزینه‌های نظام در بحث ثبت نام‌های هزاران نفری کمتر می‌شود.

خوش اقبال افزود: با اصلاح قانون انتخابات شورا‌های شهر و روستا پارلمان شهری از اختیارات گسترده و کارایی بهتری برخوردار شود.

او با مطلوب ارزیابی کردن تجربه شورا‌ها در ادوار گذشته ادامه داد: می‌طلبد که از پتانسیل مردمی این نهاد بخوبی بهره برده شود چرا که سرمایه این انقلاب مردم هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه شورا‌ها و شهرداری‌ها در خط مقدم تقویت اعتماد عمومی و ارتقای رضایتمندی مردم قرار دارند افزود: امیدواریم در کنار شورا‌ها بتوانیم گرفتاری‌های مردم را کاهش دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.