فرماندار قصرشیرین گفت : رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدارس این شهرستان طبق بازدید‌های مستمری که از کلاس‌های درس مدارس داشته‌ایم از ابتدای شروع سال تحصیلی تاکنون، مطلوب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الله خدرویسی فرماندار قصرشیرین گفت : تمامی موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و فیزیکی و موازین بهداشتی و گند زدایی مدارس از سوی معلمان و مدیران و دانش آموزان به خوبی رعایت می‌شود.

او گفت : هماهنگی لازم با برخی از ادارات شهرستان قصرشیرین انجام شده تا در خصوص مواد ضدعفونی و ماسک به مدارس قصرشیرین کمک کنند و این اقلام را در اختیار مدارس به منظور استفاده دانش آموزان قرار دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار قصرشیرین افزود: بیماری ویروسی کرونا یک مشکل و معضلی است که اکنون تمام جهان را درگیر کرده و تنها راه مقابله با آن و پایان دادن به این ویروس منحوس رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم و جدی گرفتن آن است.

خدرویسی از تمام مردم خواست تا بازهم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از تمامی والدینی که شیوه حضور در مدارس را برای فرزندانشان انتخاب کرده اند درخواست کرد تا با اولیا و مربیان مدارس همکاری کنند تا سلامت دانش آموزان به مخاطره نیفتد.

او افزود: کارشناسان شبکه بهداشت به صورت روزانه از مدارس شهرستان بازدید می‌کنند و کار ضدعفونی مدارس هم به صورت روزانه انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.