مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فعالیت کانال‌های خبری جعلی و غیرمجاز در استان انتقاد کرد و گفت : فعالیت این دسته از کانال‌ها مورد انتقاد جدی خبرگزاری‌های رسمی و رسانه‌های مکتوب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : متاسفانه افراد با اخبار جعلی بر فضای رسانه‌ای استان و کشور سایه می‌اندازند و برای مدیریت آن‌ها باید در این کارگروه چاره‌اندیشی کنیم.

او با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر کسب و کار‌های کنونی و آینده گفت : کارشناسان معتقدند در ۲ دهه آینده ۵۰ درصد از مشاغل موجود و تا ۱۰ سال آینده حدود ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون شغل سنتی از بین می‌رود.

فاضلی‌زاد، میزان فروش خُرد در گذشته را ۳.۵ درصد و این شاخص را اکنون هفت درصد عنوان کرد و افزود: سرعت رشد فناوری‌ها و نوع ارائه داده‌ها بسیار عجیب و شگفت‌انگیز است و این فضای مجازی مشاغل را این چنین تحت تاثیر قرار داده است و ما هم باید رفتار‌های خود را اصلاح و با جامعه هماهنگ و منطبق شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فضای مجازی فعالیت‌ها و مشاغل همه حوزه‌ها را در برمی‌گیرد، گفت: متاسفانه ما هنوز متوجه ضرورت و اهمیت فضای مجازی نیستیم تا آنجایی که ما وقتی افرادی را برای فعالیت و حمایت مالی به بانک معرفی می‌کنیم، به دلیل نداشتن جا و مکان مشخص، از آن‌ها حمایت نمی‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.