نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:جامعه ما نیازمند توجه بیشتر به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و این مسئله در همراهی با نهاد کتابخانه‌های عمومی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یزدان بهرامی نیا، رئیس اداره همکاری‌ها و مشارکت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، با محمد رشیدی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی روز جمعه ۲۸ شهریور ماه دیدار و گفتگو کرد.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛ حمایت از کتابخانه‌های عمومی حمایت از فرهنگ کتابخوانی است و جامعه ما نیازمند توجه بیشتر به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و این مسئله در همراهی با نهاد کتابخانه‌های عمومی محقق می‌شود.

او افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک پایگاه امن فرهنگی در جامعه فعالیت می‌کند و ما باید برای توسعه و حفظ این پایگاه فرهنگی بیشتر تلاش کنیم.

او  حمایت همه جنبه از خواسته‌های نهاد کتابخانه‌ها و کتابداران در مجلس شورای اسلامی را یکی از برنامه‌های خود دانست.

رشیدی بیان کرد: رسیدگی به امورات فرهنگی خصوصا کتابخوانی را در اولویت کار‌ها قرار می‌دهیم و در حوزه کتابخانه‌های عمومی کتابداران زیادی پیگیر و خواستار حل مسائل و مشکلات هستند و این امر باعث شده نمایندگان به این مهم بیشتر توجه نمایند.

محمد رشیدی، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص تامین اعتبار کتابخانه مرکزی استان از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می‌کنم، لذا وجود کتابخانه مرکزی در هر استان نشانه توسعه یافتگی فرهنگی می‌باشد و مردم استان ما باید از این امکانات بهره بگیرند.

بهرامی نیا، رئیس اداره همکاریها و مشارکت ها ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به نهاد کتابخانه های عمومی، گزارشی از وضعیت و فعالیت های کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه را ارائه کرد.

او همچنین بخشنامه ها و قوانین تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و برنامه ها و تغییرات پیش روی این نهاد عمومی را توضیح داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.