رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه کرونا در کرمانشاه بار دیگر اوج گرفته و موج این بار به دلیل نزدیکی به فصل سرما جدی است از مردم خواست سفر‌های غیرضروری را حذف کنند و در خانه بمانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی سروش رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه موج جدید کرونا را جدی‌تر و خطرناکتر از موج‌های قبلی دانست و گفت: نزدیکی به فصل سرما و توام شدن بروز آنفلوانزا با کرونا می‌تواند سلامت مردم به تهدید کند.

او حذف تجمعات و سفر‌های غیرضروری را یکی از راهکار‌های برای حذف چرخه انتقال ویروس دانست و گفت: استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی حدود ۲ متری نیز در پیشگیری از ابتلای به کرونا بسیار موثر است.

او رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تنها راه عبور از این بحران همکاری و تعامل مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این مجتمع امکانات لازم برای بستری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا فراهم شده است، گفت: از نظر امکانات مشکل چندانی نداریم، اما با گذشت هفت ماه از شیوع کرونا، کادر درمان واقعا خسته و فرسوده شده‌اند.

سروش افزود: اکنون بیمارستان از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمات به مردم را دارد، افزود: علاوه بر بیماران کرونایی به سایر بیماران نیز اطمینان می‌دهیم که در بیمارستان همه دستورالعمل های بهداشتی رعایت می‌شود و با اطمینان می‌توانیم بیماران را بستری و مداوا کنیم.

او تاکید کرد: ما در همه بخش‌ها امکانات لازم را برای تامین سلامت بیماران و همراهان آن‌ها اختصاص داده ایم و مشکلی در این ارتباط نداریم.

او با اشاره به فصل سرما و تلاقی آنفلوانزا با کووید ۱۹، تاکید کرد که با شروع فصل سرما از مردم می‌خواهیم که به صورت جدی‌تری دستورالعمل ها را رعایت کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.