حجت الاسلام سید علی حسینی احمد فداله گفت: برخورد قاطع و به موقع با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی نوید بخش آرامش و امنیت برای شهروندان است.

حجت الاسلام سید علی حسینی احمد فداله نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام   با توجه به اجرای همزمان طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح کشور ؛ گفت: با تو جه به سرمایه گذاری دشمنان بر استفاده از اراذل و اوباش جهت ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد ناامنی و نامیدی در بین جامعه، لذا وظیفه نیروی انتظامی در برخورد به موقع و قاطعانه با مخلان نظم وامنیت از اهمیت ویژه ا‌ی برخوردار است.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی، مهمترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی را برقراری و حفظ نظم و امنیت عمومی در حوزه مختلف عنوان کرده و افزود: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز نقش آفرینی می‌کنند.

او در ادامه بیان داشت: امروز افتخار می‌کنیم، در منطقه‌ای که کشور‌های همسایه ما درگیر جنگ با تروریست‌ها و ناامنی قرار دارند از یک امنیت بالایی در کشور برخوردار هستیم که این امنیت نتیجه لطف خدا، برنامه ریزی صحیح، ایثارگری‌ها از بدو انقلاب تاکنون و همین طور اقتدار نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی است.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ملکشاهی در پایان بار دیگر از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت و اجرای مقتدرانه طرح مقابله با اراذل و اوباش تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.