۱۷ دستگاه اجرایی برتر استان قزوین در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابوالفضل یاری  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی گفت : امسال ۹۱ دستگاه اجرایی استان ارزیابی و از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد.

ابوالفضل یاری افزود:  سال‌های گذشته ۵۰ دستگاه در ارزیابی‌ها بودند، اما امسال ۹۱ دستگاه ارزیابی شدند و  میز خدمت به شاخص‌های ارزیابی اضافه شد.

وی اضافه کرد: در شاخص ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها به مردم وضعیت مطلوبی نداشتیم و در کاهش سن مدیران هم جای کار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: به موضوع آموزش، ارائه خدمات پیشخوان، مشارکت دستگاه‌ها در صدور مجوز کسب و کار باید توجه بیشتری شود و در این زمینه با نقطه مطلوب فاصله داریم.

یاری افزود: انتظار داریم میز خدمت حضوری و الکترونیکی به ویژه در شهرداری‌ها و علوم پزشکی فعالیتش بیشتر شود.

وی گفت: درخواست داریم که دستگاه‌ها از همین الان درباره شاخص‌های خود برنامه ریزی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: امروز از ۱۷ دستگاه اجرایی برتر تجلیل و در ارزیابی‌ها از ۹۸ ارزیاب کمک گرفته و در مجموع ۸۱۳ شاخص با ۳۸ هزار ساعت کاری در ارزیابی‌ها در نظر گرفته شد.

امام جمعه قزوین هم در این مراسم گفت:  به فرموده امیرالمؤمنین (ع)، کسی که فرد شایسته‌تر را در انجام امور کنار بگذارد به اسلام و مسلمین خیانت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: شهید رجایی نمونه بارز خدمت به جمهوری اسلامی و اسلام است و با اخلاص، شجاعت و معیار‌هایی دینی امانتی را به عهده گرفتند و با سربلندی و عزت نگه داشتند و خداوند جواب زحمات آنان را با شهادت داد.

وی با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) افزود: هرگز کسی که انگیزه‌ای برای خدمت ندارد نباید مانند فرد محسن پیش شما یکسان باشد.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: شجاعت، قوی بودن، قدرت تصمیم گیری برای قدم برداشتن در راه درست نکاتی هستند که امیرالمؤمنین به آن‌ها توجه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ادامه داد: به فرموده امیرالمؤمنین (ع)، کسی که فرد شایسته‌تر را در انجام امور کنار بگذارد به اسلام و مسلمین خیانت کرده است.

وی افزود: این روز‌های مدیریت می‌گذرد و باید مراقب آن امانتی که به ما سپرده شده باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.