رئیسی گفت : کارکنان اورژانس و فوریت های پزشکی خادمان بی منت و فرشتگان نجات جامعه هستند که در سخت ترین لحظات زندگی بر بالین بیماران و مصدومان حاضر شده تا سایه امنی بر آلام آنان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، انور رئیسی بخشدار ساربوک قصرقند به مناسبت فرا رسیدن روز اورژانس و فوریتهای پزشکی  به همراه شهردار و اعضای شورای شهر با پرسنل مرکز اورژانس این بخش  دیدار و گفتگو کرد .

انور رئیسی با تبریک این روز به پرسنل سخت کوش و وظیفه شناس  گفت :کارکنان اورژانس و فوریت های پزشکی خادمان بی منت و فرشتگان نجات جامعه هستند که در سخت ترین لحظات زندگی بر بالین بیماران و مصدومان حاضر شده تا سایه امنی بر آلام آنان شوند.

ارائه خدمات و مراقبت های منظم پزشکی به تمامی اقشار یک جامعه می تواند ضامن رشد و توسعه شود که در این راه اورژانس پیش بیمارستانی می تواند نقش موثر و پر رنگی داشته باشد.

شهردار و اعضای شورای شهر ساربوک نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۶ شهریور روز اورژانس و فوریتهای پزشکی به پرسنل این بخش از خدمات ارزنده آنان تقدیر و تشکر کردند .

در پایان این دیدار صمیمی به پاس تلاش ها و ارج نهادن به خدمات این قشر زحمت کش با اهداء لوح سپاس از سوی بخشداری ساربوک از پرسنل اورژانس ساربوک تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار