رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: چهار دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان خودرویی مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعتبار پنج میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان اضافه شد.

دکتر فریبرز راشدی رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی زاهدان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: قرار است این آمبولانس‌ها جایگزین چهار آمبولانس فرسوده اورژانس این دانشگاه با توجه به اولویت‌های موجود شود.

او  افزود: خودرو‌های جدید از به روزترین آمبولانس‌های کشور است.

رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بااشاره به راه اندازی ۶ پایگاه جدید اورژانس با اعتبار بیش‌از ۱۸ میلیارد ریال تا پایان سالجاری در محدوده این دانشگاه، افزود: پایگاه‌های اورژانس سوران و پلیس راه سراوان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد و پایگاه‌های سنگان و کارواندر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا شهریور امسال تحویل مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه خواهد شد.

او  ادامه داد: هم‌اینک عملیات اجرائی ۲ پایگاه اورژانس «دهک» و «دومکی» نیز آغاز شده و مدت زمان ساخت این پروژه‌ها ۶ ماه خواهد بود.

راشدی افزود: مجموع زیربنا و گستره ۶ پایگاه اورژانس یادشده ۵۴۰ مترمربع است که تاپایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

او  بیان کرد: هم‌اینک ۵۷ پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان فعال است که با وسعت زیاد و پراکندگی آن نیازمند ۲۶ پایگاه جدید است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار