معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از دریافت نزدیک به ۵۰۰ اثر از سراسر کشور و داوری آثار جشنواره خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نرگس شالچیان رابع معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از جشنواره گفت: از ۲۸ استان و ۷۷ شهر کشور در این جشنواره شرکت کرده اند که بیشترین آثار دریافت شده به ترتیب از شهر‌های مشهد، شیراز، بوشهر، شوشتر، ممسنی، کرج، کاشان و رودسر بوده است.

او درباره چگونگی داوری آثار، افزود: کیفیت و سطح بالای آثار این دوره، فرآیند داوری را بسیار دشوار نموده و به همین دلیل با دقت و حساسیت بسیار درحال ارزیابی و داوری است به گونه‌ای که فیلم‌های ارسالی شرکت کنندگان بار‌ها مشاهده و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: اسامی ۲۵ برگزیده نهایی پس از انتخاب نهایی از سوی داوران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شالچیان همچنین در خصوص برگزاری مرحله‏ نهایی و اختتامیه‌‏ جشنواره بیان کرد: در نظر داریم این مراسم را در ۲۵ اسفندماه همزمان با سال روز پایان سرایش شاهنامه در مشهد برگزار نماییم، اما باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در مشهد، برگزاری این مراسم منوط به دریافت مجوز‌های لازم از نهاد‌های رسمی خواهد بود.

اولین دوره‏ این جشنواره‏ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مشهد برگزار و از برگزیدگان نهایی جشنواره تقدیر شد.
 
انتهای پیام// ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.