معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: واجدین شرایط مرد می توانند با برداشته شدن محدودیت ثبت نام، در ۲۰ مورد از زمینه‌ های آزمون استخدامی بهزیستی، ثبت نام کنند.

رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در اطلاعیه منتشر شده جهت ثبت نام آزمون متمرکز استخدامی دستگاه ‌های اجرایی، از ۲۳ زمینه آزمون بهزیستی، در ۲۰ مورد تنها بانوان حق حضور داشتند.

او افزود: با پیگیری ‌های انجام شده، این محدودیت برداشته شد و اصلاحیه آن نیز در ۲۵ شهریور ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

رجبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی سومین استان در بحث تعداد موارد استخدامی است، بیان کرد: واجدین شرایط می توانند تا ۲۹ شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون به طور قطعی مشخص نشده است، اما امیدواریم تا آبان ماه این آزمون برگزار شود.

او گفت: بیشترین تعداد جذب بر اساس مجوز اخذ شده، مربوط به مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار است.

رجبی ادامه داد: بر این اساس، شهرستان‌ های سربیشه، درمیان، زیرکوه، نهبندان و خوسف بیشترین موارد را برای جذب در اختیار دارند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.