استخدام ۵۰۹ نفر با آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در خراسان جنوبی

۵۰۹ نفر در خراسان جنوبی با برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌ های اجرایی استخدام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان این که استخدام ۵۰۹ نفر با آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری انجام می شود، گفت: با پیگیری استاندار و بنا به اعلام نیاز دستگاه‌ها به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و بر اساس چارت سازمانی مصوب، استخدام بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی کار مشخص و کار معین و به تناسب پست‌های سازمانی بلاتصدی از سوی ستاد مرکزی وزارت خانه‌ها اعلام شده است.

او افزود: نام نویسی برای شرکت در این آزمون از روز پنج شنبه آغاز شده است و تا روز پنج شنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد و بر اساس اطلاعیه‌های ابلاغی به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

حسینی زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را ۹ آبان اعلام کرد و افزود: متقاضیان باید برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان اینکه قبولی در آزمون کتبی، به معنی استخدام رسمی در دستگاه‌ها نیست، گفت: بعد از قبولی در آزمون، مرحله گزینش است که در این مرحله، صلاحیت پذیرفته شدگان بررسی می‌شود.

او عنوان کرد: براساس قوانین و مقررات حاکم بر نظام اداری کشور، سهمیه‌های پیش بینی شده در آزمون شامل سهمیه ایثارگران، سهمیه معلولان و سهمیه آزاد است.

گفتنی است بیش از ۵۰ درصد یعنی ۳۰۵ نفر از سهمیه استخدامی امسال خراسان جنوبی برای آموزش و پرورش خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.