رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: با احداث واریانت جدید در محور ثلاث‌باباجانی به شیخ صله، پیچ حادثه‌خیز دره شهدا اصلاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن سهرابی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت:محدوده دره شهدا به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی از پرحادثه‌ترین نقاط شهرستان ثلاث باباجانی است و همواره شاهد واژگونی خودرو‌ها و به ویژه خودرو‌های سنگین و کشته و زخمی شدن کاربران جاده‌ای در این محدوده هستیم.

او ادامه داد: برای ایمن سازی و اصلاح این مسیر، احداث واریانت به طول ۳۰۰ متر را آغاز کرده ایم تا شاهد کاهش حوادث در این محور باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی اضافه کرد: این پروژه از سوی راهداری این شهرستان و به صورت امانی و بدون هیچ‌گونه اعتباری انجام می‌شود و بیش از سه میلیارد ریال هزینه اجرای آن است.

سهرابی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون چهار نقطه حادثه خیز در این شهرستان با ترانشه بری، تعریض و شانه سازی اصلاح و ایمن سازی شده است.

او افزود: در ورودی شهر ازگله یک نقطه و در کیلومتر ۱۰ تا ۱۵ محور تازه آباد به شیخ صله نیز سه نقطه حادثه خیز در مقاطع کنی زرد، ظلمه سور و ورودی روستای شیخ صله اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: هزینه ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز که از سوی راهداران این شهرستان انجام شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال است که به صورت امانی اجرای شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.