عبیات زائرسرای بستان را یکی از پروژه‌های مهم کشوری عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از زائرسرا، اشتغال برای اهالی منطقه ایجاد می‌شود.

علی عبیات شهردار بستان در حاشیه نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زائرسرای بستان یکی از پروژه‌های مهم کشوری محسوب می‌شود و از ظرفیت‌های بسیار مهم و قابل توجهی برخوردار است.

او با بیان اینکه راه اندازی و بهره برداری از زائرسرای بستان سبب اشتغالزایی برای اهالی منطقه می‌شود، افزود: در روز‌های آینده با حضور سرمایه‌گذاران استانی بازدیدی از این پروژه خواهیم داشت و برنامه ریزی‌هایی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

عبیات به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهر اشاره و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک پروژه‌های شهری با احتساب درآمد‌های مالیاتی آن‌ها اجرا می‌شوند، همچنین روشنایی خیابان‌ها و معابر شهری و فضای سبز که دغدغه اصلی مردم است که در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شد و چهره شهر نیز تغییر کرد و رضایت شهروندان را به دنبال داشت.

شهردار بستان درخصوص بازارچه مرزی چذابه بیان داشت: باتوجه به اینکه تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام نشده است، به همین سبب با مکاتباتی که انجام دادیم امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد و ارتقای طرح بازارچه مرزی باشیم. همچنین در تلاش هستیم حقوق کارگران شهرداری را در روز‌های آتی پرداخت کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.