با کار فرهنگی و زمینه‌سازی برای جذب مشارکت‌ها و کمک‌های خیرین، باید در راستای تسریع در کار زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس تلاش کرد.

تاکید بر تسریع در روند احداث زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: 2 سال قبل با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرداری مشهد، مقرر شد که زائرسرای‌هایی ارزان‌ قیمت برای زائران استان‌های مختلف در این شهر ساخته شود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه این زائرسراها در مناطقی که دارای بافت فرسوده در مشهد بوده با تمام امکانات لازم برای زوار ساخته می‌شوند، اضافه کرد: برای هر استان زمینی در نظر گرفته‌ شده که با محوریت نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها، استانداران و شهرداران مناطق استان‌ها و مسئولان استانی بر اساس جمعیت هر استان ساخته می‌شود. 

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه بر این اساس باید این زائرسراها در مدت 18 ماه ساخته شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ادامه داد: کار گودبرداری از زمین این زائرسرا، قبل از ماه محرم آغاز شده و نقشه‌های آن برای تائید به سازمان نظام‌مهندسی تحویل داده‌ شده است. 

لطفی بیان کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی حسابی افتتاح و با فرهنگ سازی در این زمینه، کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین در استان برای ساخت این زائرسرا فراهم شود. 

این زائرسرا در زمینی به وسعت ۷۰۰ مترمربع در هفت ‌طبقه و درمجموع با زیربنای 4 هزار و ۲۵۰ مترمربع در مدت ۱۸ ماه ساخته می‌شود. 
 

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.