فرماندار اندیمشک گفت: بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای در این شهرستان با هدف روان سازی ترافیک شهری در حال انجام است.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک گفت: وضعیت ترافیکی شهرستان طی سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف، مطلوب و تاحدودی ترافیک درون شهری روان شده است.

او به برنامه ریزی طرح‌های مختلفی در شهرستان با هدف بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای اشاره کرد و افزود: حجم اعتبارات هزینه شده برای تحقق طرح‌ها که به منظور روان سازی و ایمن کردن جاده‌های درون شهری و برون شهری در شهرستان در حال اجرا هستند، کم سابقه است.

جهانگیری تلاش برای کاهش حوادث جاده‌ای در اندیمشک را محور اجرای سایر طرح‌های مرتبط عنوان کرد، بیان داشت: مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی برای تحقق مصوبات شورای ترافیک ضرورت دارد، البته مصوبات شورای ترافیک در شهرستان طی یک سال اخیر به اجرای طرح‌های بسیار خوبی منجر شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک ادامه داد: رفع مشکلات تردد در جاده چم گلک و زیرگذر این منطقه برای امنیت در تردد در دست اجرا است، ضمن اینکه رفع بسیاری از چالش‌های ترافیکی سطح شهرستان منوط به طرح در شورای ترافیک و اتخاذ تصمیم و راهکار مناسب است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود جاده‌های شهری و روستایی در سطح منطقه باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.