معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پتروشیمی امیرکبیر یکی از مهمترین مراکز تولید صنعتی است که در صادرات غیر نفتی، تامین ارز مورد نیاز کشور عملکرد خوبی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیام برازجانی دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه هیئتی از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر بازدید کردند.

میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ماگفت: برنامه‌هایی که در زمینه  تامین و تضمین خوراک پایدار در پتروشیمی امیرکبیر در دستور کار قرار دارد، آینده نویدبخش و درخشان تری را پیش روی این مجتمع پتروشیمی قرار خواهد داد.

او بیان داشت: پتروشیمی امیرکبیر یکی از مهمترین مراکز تولید صنعتی کشور است که در صادرات غیر نفتی و تامین ارز مورد نیاز کشور و همینطور عمل به تعهدات ارزی خود بسیار بسیار عملکرد خوبی داشته و قابل افتخار، تقدیر و تحسین است. 

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برنامه پایدارسازی تامین خوراک پتروشیمی امیرکبیر با موافقت اولیه نهاد‌های ذی ربط هم مواجه شده و امیدواریم که در آینده بدون هیچ نگرانی بتوانند هم خوراک مورد نیاز خود را در شرایط رقابتی تامین کنند و هم بتوانند پروژه‌های توسعه‌ی سرمایه گذاری در پایین دستی را انجام دهند.

این مقام مسئول گفت: در توافقی که با فرماندار ماهشهر داشتیم مقرر گردید هر نیازی که در حوزه مسئولیت‌ها و ماموریت‌های این وزارت خانه مثل آموزش‌های فنی و حرفه ای، توسعه‌ی حمایت‌های سازمان بهزیستی، توسعه و تقویت مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی، سیاست حمایت از بازنشسته گان و مستمری بگیران شناسایی می‌شود، بر عهده گرفته و یا با همکاری شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی که در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر هستند.

او اظهار داشت: سهم بیشتری را به ویژه در این حوزه‌ها ایفا کنند. همچنین قرار شد که طرفین حاضر در جلسه پیشنهادات خود را اعلام کنند و ما به طور بسیار جدی آماده ایم که این مسئولیت‌های جدید را هم بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.