سرپرست شرکت پتروشیمی غدیر از کسب درآمد ۵۴۵ میلیارد تومانی از فروش محصولات این شرکت در ۵ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس کریمی سرپرست شرکت پتروشیمی غدیر گفت: در ۵ ماه نخست امسال  این شرکت موفق شد بیش از ۵۴۵ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود درآمد کسب کند که این رقم به نسبت میزان فروش ۳۰۱ میلیارد تومان در پارسال حدود ۸۱ درصد رشد داشته است.

او افزود: با توجه به اجرای تعمیرات اساسی در مرداد ماه امسال  با تکیه بر دانش فنی و توان تخصصی پرسنل در کارخانه، میزان تولید پتروشیمی غدیر در ۵ ماه ابتدایی سال به بیش از ۴۴ هزار و ۱۰۰ تن رسید، اما با این حال میزان فروش شرکت در همین مدت ۱۴ درصد افزایش داشته و از ۳۷ هزار تن به ۴۲ هزار تن رسید.

کریمی با بیان اینکه در اولین مزایده برگزار شده در شهریور ماه امسال، تعداد شرکت کنندگان به ۳۶ شرکت افزایش یافت و به منظور انحصارشکنی و اعتمادسازی به مشتریان، تعداد محموله‌های صادراتی به ۱۵ شرکت اختصاص یافت، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده طی امسال رفع انحصار در فروش محصولات صادراتی پتروشیمی است.

سرپرست شرکت پتروشیمی غدیر در پایان اظهار داشت: موفق شدیم در ۲ محموله هفت هزار تنی خوراک EDC خریداری شده تخفیفات قابل توجهی به میزان حدود ۹۰۰ هزار دلار به نفع شرکت اخذ کنیم.

شرکت پتروشیمی غدیر در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر قرار دارد و محصول تولیدی آن وینیل کلراید مونومر (VCM) با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن و پلی ونیل کلراید (PVC) با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن در سال است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.