معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از کسب رتبه برتر کرمان در حوزه راه‌های روستایی در قالب جشنواره پروژه‌های راهداری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان عراقی زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نخستین جشنواره معرفی پروژه‌های برتر حوزه راهداری و ساخت راه‌های فرعی و روستایی با حضور مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تعدادی از اعضای کمیته‌های ارزیابی پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و در این آیین از راهداری استان کرمان به عنوان منتخب بخش راه‌های روستایی کشور تقدیر شد.

او افزود: پروژه محور چترود ـ سردر، مسیر آسفالتی به طول حدود ۱۰ کیلومتر و عمر ۳۵ سال از زمان ساخت است که با ترافیک قابل ملاحظه ناشی از وجود منطقه گردشگری سردر، وجود معادن و نقش سرویس دهی راه به مناطق دامداری و کشاورزی اطراف از استان کرمان به رتبه نخست رسید.

عراقی زاده تصریح کرد: دلیل اصلی کسب رتبه برتر این محور روستایی، نمونه موفق از نظر طراحی، اجرا و ساخت یک راه با عملکرد و سرویس دهی مناسب با در نظر گرفتن هزینه‌های اندک مربوط به نگهداری آن در مدت ۳۵ سال اعلام کرد.

در انتهای این مراسم از مهدیه جعفری زاده نماینده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار