حمیدرضا مومنی گفت: مفاهیم مطرح شده در گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان شامل، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و روابط بین‌الملل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست تهیه و اجرایی نمودن محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب که به میزبانی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری این سازمان برگزار شد، بیان داشت: بررسی دستاورد‌های ما از ابتدای انقلاب مقدس جمهوری اسلامی به عنوان گام نخست، کمک می‌کند تا باتوجه به موضوعات مطرح شده در گام دوم، قوی‌تر عمل کنیم.

او ادامه داد: وضعیت سنجی در مورد داشته‌های موجود و هدف‌گذاری برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم، وظیفه اصلی ما در این راستا خواهد بود.

مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز با اشاره به جلسات متعدد این معاونت از زمان ابلاغ بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری، عنوان داشت: هدف ما از برگزاری این جلسات، رمزگشایی و استخراج نقش سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان نهاد حاکمیتی در اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه ریزی دقیق مبتنی بر این نقش بود.

او چاپ بیانیه و انتشار آن با آرم سازمان منطقه آزاد قشم به همراه توزیع این دفترچه بین نهاد‌ها و ارگان‌های جزیره را نخستین اقدام بیان کرد و اضافه کرد: اقدام بعدی ما، اولویت بندی مباحث مطرح شده در بیانیه در ۱۳ محور و تعیین دستگاه‌های مجری برای اجرایی ساختن آنها بود.

شیخ زاده این ۱۳ محور را معرفی کرده و افزود: امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، فناوری و توسعه زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی، مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی، افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه، جوانان، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، فرهنگ، دین و مذهب، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز و مستحبات دینی سرفصل‌های اصلی این بیانیه هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همکاری نهاد‌های مسوول در این زمینه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم که هم گام و در کنار سایر نهاد‌ها بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.