فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان مامور پلیس و این لباس قصد اخاذی از مردم را داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از گزارش یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخص مشکوکی با پوشیدن لباس پلیس در پارک لاله کرمانشاه و به بهانه‌ای واهی قصد دریافت مقداری وجه از او را داشته است رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران کلانتری فردوسی به سرعت در محل حاضر و موفق به شناسایی فرد مذکور شدند و در بازجویی‌های انجام شده متوجه شدند او هیچ رابطه استخدامی با پلیس ندارد و با سوء استفاده از نام و لباس این سازمان قصد سوء استفاده داشته است.

براری افزود: در بازرسی از این فرد که لباس نیرو‌های ویژه پلیس را به تن داشت، یک دستگاه بیسیم بدلی، باتوم، افشانه دفاع شخصی، دستبند و مقداری تجهیزات دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از دستگیری این فرد و معرفی به دستگاه قضایی خبر داد.

۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال و با تلاش ماموران خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله سیگار قاچاق از یکی از استان‌های غربی به استانی دیگر را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروی حامل بار قاچاق در محور کرمانشاه - نهاوند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را توقیف کردند.

سلطانی افزود: با انتقال خودروی پیکان توقیفی به پلیس امنیت اقتصادی و در بازرسی‌های صورت گرفته، ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۸۵۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا راننده خودرو نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد

چشم طمع پسرناخلف به طلا‌های پدر در کرمانشاه/کشف ۱۰ میلیارد ریال طلاجات مسروقه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ میلیارد ریال طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که توسط پسر ناخلف از مغازه پدر و با همدستی دوستش به سرقت رفته بود.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اعلام یک مورد سرقت از مغازه طلافروشی سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و بررسی‌های ابتدایی، مشخص شد سارق یا سارقان به راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب در آن به چشم نمی‌خورد.

جاویدان افزود: صاحب مغازه در اظهارات خود از گم شدن کلید گاوصندوق سخن گفت و اینکه در آن لحظه شریک وی به همراه پسر و دوست پسرش در مغازه حضور داشته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کاراگاهان در گام بعدی به سراغ نفرات یاد شده رفتند که در نهایت دوست پسر صاحب مغازه در بازجویی‌ها به سرقت کلید گاوصندوق با همکاری پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتی مناسب هردونفرمان اقدام به سرقت طلاجات و سکه‌های موجود کردیم.

او گفت: در ادامه پسرناخلف نیز به همدستی با دوستش برای سرقت طلاجات مغازه پدر اعتراف و عنوان کرد آن‌ها را در خودروی ۲۰۶ یکی از دوستانش مخفی کرده که با راهنمایی وی خودروی مورد نظر کشف و پس از بازرسی‌های لازم همه طلا و سکه‌های سرقتی کشف شد.

جاویدان از دستگیری پسر صاحب مغازه و ۲ دوستش خبر داد و گفت: همه طلاجات و سکه‌های سرقتی تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: صاحبان اصناف مخصوصا مشاغلی مانند طلافروشی‌ها بهتر است از دوربین‌های مداربسته استفاده و نسبت به حمل و نگهداری مناسب کلید مغازه خود اهتمام و دقت نظر بیشتری داشته باشند.

او گفت: موضوع دیگری که صاحبان طلافروشی‌ها باید نسبت به آن حساس باشند این است که کلید مغازه خود را به راحتی در اختیار و دسترس دیگران قرار ندهند تا اینگونه با مشکل مواجه نشوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.