مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون دو هزار و ۷۰۰ کودک یتیم دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد شمار دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را ۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: دو هزار و ۷۰۰ نفر از این دانش آموزان یتیم هستند.

او  با بیان اینکه سالانه از کمک‌های حامیان برای تهیه لوازم التحریر این کودکان استفاده می‌شود، گفت : هم اکنون حدود ۴۰ هزار نیکوکار حمایت کودکان نیازمند و ایتام این نهاد را برعهده دارند.


بیشتر بخوانید 


او  همچنین تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را نیز حدود ۵ هزار و ۸۰۰ نفر برشمرد و افزود: ۹۰ نفر از این کودکان فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه حامیان ماهیانه به صورت میانگین ۲۰ هزار تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌کنند، اضافه کرد: این مبالغ به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود و کمیته امداد دخالتی در توزیع این کمک‌ها ندارد.

الهی راد افزود : با توجه به بازگشایی مدارس هم‌اکنون این ایتام نیازمند کمک بیشتری از سوی خیرین هستند بنابراین هر شهروند می‌تواند حامی یکی از این کودکان شده و در حد توان خود در رفع نیاز‌های آنان مساعدت کنند.

 

او گفت : با توجه به شرایط تحصیلی موجود تهیه گوشی و تبلت هوشمند در اولویت قرار دارد که امید است خیرین مثل گذشته ورود پیدا کرده و کمیته امداد را در این زمینه یاری دهند.

 

او  افزود : نیکوکاران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر #۰۵۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ در شور عاطفه‌ها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.