رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی در هشت پالایشگاه‌ این مجتمع با رعایت ضوابط بهداشتی به پایان رسیده و در بقیه پالایشگاه‌ها نیز در دست اجراست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مسعودنیا رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیستی(HSE) مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های این مجتمع با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ایمنی در حال اجراست، بیان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های اول، دوم، سوم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم، دهم با موفقیت و بدون هیچ گونه حادثه‌ ناتوان کننده پایان یافته است.

او با بیان اینکه در پالایشگاه چهارم در سه مقطع چند کار تعمیراتی صورت گرفته و هم اکنون بخش پایانی در حال انجام است، افزود: مطابق برنامه، تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم نیز از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و پس از آن تعمیرات اساسی امسال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان می‌یابد.


بیشتر بخوانید


رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های موجود در کار و شیوع ویروس کرونا، تعمیرات مطابق برنامه انجام شده است و با پایان تعمیرات همه پالایشگاه‌های مجتمع برای تولید با ظرفیت کامل در زمستان آماده خواهند بود.

مسعودنیا با اشاره به آموزش‌ها و اقدام‌های لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: با تلاش کارکنان و متخصصان در واحد‌های ایمنی و بهداشت آموزش‌ها به نیروهای فعال در همه پالایشگاه‌ها ارائه شده و امیدواریم با اجرای دقیق مسائل بهداشتی این دوران سخت را با سلامتی کامل همه نیرو‌های پرتلاش سپری کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.