رئیس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصوب شدن راه اندازی دو مرکز فوریت‌های پزشکی دیگر در شهرستان جوانرود خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هومن رفیعی َ رئیس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار جوانرود با بیان اینکه شهرستان جوانرود سه مرکز فوریت‌های پزشکی دارد گفت:دو مرکز فوریت‌های پزشکی دیکر، یک مرکز در شهر شروینه و مرکزدوم نیز برای شهر جوانرود مصوب شده است که در صورت تامین زمین عملیات اجرایی آن‌ها به زودی آغاز می‌شود.

او با اعلام اینکه نوسازی و تعمیر ناوگان فوریت‌های پزشکی شهرستان جوانرود نیز در دستورکارقرارگرفته است گفت: در استان کرمانشاه ۶۳ مرکز فوریت‌های پزشکی و مرکز هوایی وجود دارد.

فرماندار جوانرود نیز با تشریح ویژگی‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی و شرایط خاص این شهرستان گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان جوانرود یک ضرورت وبه هر میزان در بخش زیرساخت بهداشت و درمان هزینه شود سرمایه گذاری است.

رستگار یوسفی اهمیت توجه ویژه به مناطق مرزی را یاد آورشدوافزود: توسعه زیرساخت در مناطق مرزی اهمیت زیادی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی  به دنبال دارد.

او به توسعه مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان به لحاظ نیرو تجهیزات اشاره کرد و گفت: در بکار گیری نیرو‌ها با توجه به ماندگاری و ایجاد دسترسی به آنان نیاز است از نیرو‌های بومی استفاده شود.

یوسفی با اشاره به مهاجرت تعداد کثیری ازمردم شهرستان‌های همجوار پس از زلزله آبان ماه ۹۶ به شهرستان جوانرود، افزایش جمعیت و ترافیک بالای شهر یادآورشد: ایجاد مرکز دوم فوریت‌های پزشکی در شهر جوانرود نیاز مهم و اساسی این شهراست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.