مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت : بیماران قلبی و مغزی، افراد مبتلا به مشکلات تنفسی، کاهش سطح هوشیاری، غرق شدگی، سقوط از ارتفاع و سوختگی‌ها از جمله مواردی است که زیرپوشش اورژانس قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت : اپراتور‌های اورژانس افراد معمولی نیستند و کارشناس پرستاری و فوریت‌ها هستند و در بین آنان پزشکانی وجود دارد که پس از بررسی وضعیت بیمار از طریق مشاوره تلفنی، در صورت صلاحدید آمبولانس را به محل اعزام می‌کنند.

او با تاکید براینکه تمامی مکالمات و تماس‌های برقرار شده با اورژانس ضبط و ثبت می‌شود، گفت : همواره نحوه عملکرد پرسنل اعزامی اورژانس توسط فرم افکارسنجی بررسی می‌شود که چگونگی رفتار و زمان رسیدن خودرو به محل موردنظر را شامل می‌شود که این عملکرد به دور از احساسات و به صورت منطقی بررسی می‌شود.

آزادی از سامانه ۱۹۰ به عنوان راهکار ارتباطی با اورژانس پیش بیمارستانی برای انتقال پیشنهاد و انتقاد یاد کرد و گفت: پرسنل اورژانسی که به منزل فرستاده می‌شوند به بررسی بالینی می‌پردازند و باتوجه به نوع آسیب اقدامات اورژانسی را انجام می‌دهند .

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه گفت : بیماران قلبی و مغزی، افراد مبتلا به مشکلات تنفسی، کاهش سطح هوشیاری، غرق شدگی، سقوط از ارتفاع و سوختگی‌ها از جمله مواردی است که زیرپوشش اورژانس قرار می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.