رئیس بازرسی سازمان صمت فارس گفت: پرونده‌ای به ارزش ۶ میلیارد ریال برای شرکت‌های پخش متخلفی که اقدام به فروش اجباری کالا کرده بودند تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید زارع رئیس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بعد از آنکه گزارش‌های مردمی در خصوص فروش اجباری کالا توسط سه شرکت پخش به فروشگاه‌های موادغذایی و بهداشتی محرز و تائید شد، پرونده‌ای برای متخلفان تنظیم و به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.

او گفت: این شرکت‌های پخش متخلف، صاحبان سوپرمارکت‌ها را مجبور می‌کردند که در کنار خرید روغن خوراکی، کالا‌هایی نظیر رب گوجه‌فرنگی، تن ماهی، چای، مواد شوینده و ... را خریداری کنند.

زارع با بیان اینکه تخلف سه شرکت پخش در این زمینه قطعی شده است، گفت: براساس برآورد کارشناسان اداره بازرسی سازمان صمت فارس، میزان تخلف انجام شده بالغ بر ۵ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا سازمان صمت فارس با یادآوری اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص هرگونه تخلف صنفی است، از صاحبان و مدیران واحد‌های صنفی نیز درخواست کرد که در صورت مشاهده تخلفی نظیر فروش اجباری کالا، موضوع را ضمن تماس با این سامانه، اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار