عبادی گفت: دوره آموزش مجازی سفیران ترافیک از تابستان امسال با هدف ارتقای دانش و ایمنی در ترافیک برگزار می‌شود.

زینب عبادی معاون حمل و‌ نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آموزش مجازی سفیران ترافیک در این منطقه، اظهار کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این زمینه، این دوره آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود. سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل رفتار‌های ایمن عابر پیاده، وظایف سرنشین خودرو و سرویس مدرسه، ایمنی در دوچرخه‌سواری شهری، ایمنی تردد در روز‌های شیوع کرونا است که این مطالب دانش و مهارت‌های مختلف کاربران ترافیک را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در این دوره آموزشی علاوه بر یادگیری نکات مهم در مورد تردد و عبور و مرور شهری، در فعالیت‌های مسئولانه اجتماعی و مسابقات شرکت می‌کنند، پیام‌های آموزشی را در فضای مجازی مدارس خود نشر می‌دهند و جامعه اطراف خود را آگاه و توانمند می‌سازند.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران با  بیان اینکه سفیران ترافیک برای فعالیت‌های خود امتیاز کسب می‌کنند، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در رقابتی آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کنند تا به عنوان شهروندان فعال و مؤثر در جهت افزایش ایمنی در ترافیک و کاهش تصادفات گام بردارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار