معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی نجاتگران استان به ۱۴ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.

سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از امداد رسانی نجاتگران استان یزد به ۱۴ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد و گفت: این عملیات‌ها شامل پنج عملیات جاده ای، دو مورد خدمات حضوری، یک مورد عملیات امداد و نجات کوهستان است.

او افزود: در مجموع ۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای، دو نفر در خدمات حضوری و یک نفر در عملیات امداد و نجات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

میرحسینی  ادامه داد: ۲۶ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب هشت تیم در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و  به حادثه دیدگان خدمت رسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۵ دقیقه و ۲۴ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۴۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه اعلام کرد.

او خاطر نشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.