مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از استقرار تیم پزشکی و درمانی هلال احمر یزد در نهبندان خراسان جنوبی و ویزیت رایگان بیماران این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص عفونی، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، روان شناس، پرستار و تکنسین دارویی است در قالب طرح نذر آب سه در دهستان میغان شهرستان نهبندان خراسان جنوبی مستقر شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

حرازی زاده با بیان اینکه این کاروان به مدت دو روز به اهالی منطقه میغان نهبندان خدمات ارائه می‌کند، افزود: توزیع دو تانکر ذخیره آب، توزیع بسته‌های حمایتی، معیشتی، بهداشتی، نوشت افزار و البسه از دیگر خدمات این کاروان است.

او با اعلام اینکه این طرح با همکاری و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی استان با هدف ارتقای سطح سلامت خانواده‌های بی بضاعت برگزار شد، بیان کرد: در زمان استقرار تیم درمانی و داوطلبان اعزامی جمعیت هلال احمر استان یزد، بیش از ۵۴۰ نفر ویزیت رایگان شدند و تعدادی نیز از خدمات تزریقات و پانسمان و پیراپزشکی (تست قند خون و فشار خون) بهره‌مند شدند.

حرازی زاده با بیان اینکه طرح نذر آب برای سومین بار و در نقاط کم آب کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در هماهنگی‌هایی با مسئولان استان خراسان جنوبی انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: این طرح، با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام می‌شوند.

حرازی زاده در پایان گفت: خدمات این تیم‌های اعزامی با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی به همت کانون‌های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید صدوقی، شهید دکتر رهنمون و داوطلبان هلال احمر استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/  غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار