رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: با اجرای طرح کاروان سلامت در روستای آقا بزرگی زردین به بیش از ۷۰ نفر از اهالی این روستا خدمات ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: تیم کاروان سلامت شهرستان که شامل پزشک عمومی، پیراپزشک، کارشناس تغذیه، روانشناس، تکنسین دارویی و مربی آموزشی به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای آقابزرگی حضور یافتند.

او با بیان اینکه تیم پزشکی داوطلب این جمعیت در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از ۷۰ نفر از مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت و دارو رایگان ارائه دادند، گفت: همچنین به اهالی روستا در زمینه پیشگیری از بیماری های عفونی و معلولیت های جسمی آموزش های لازم ارائه شد.

کهدویی ادامه داد: بسته های البسه شامل لباس گرم،کاپشن نیز بین مردم منطقه محروم آقا بزرگی از سوی تیم کاروان سلامت هلال احمر تفت توزیع گردید.

او گفت: در کنار این برنامه، طرح نیابت و بازدید از خانواده بیماران نیازمند اجرا و از چند بیمار در منزل خدمات پزشکی انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت افزود: طرح کاروان سلامت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار