سرپرست تیم راه‌سازی و راهداری رسالت سراوان گفت: طرح ارتقای کیفیت راهداری در ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی سراوان، سیب و سوران، مهرستان و جالق امسال اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمد بارک زهی سرپرست تیم راه‌سازی و راهداری رسالت سراوان گفت: طرح ارتقای کیفیت راهداری در ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی سراوان، سیب و سوران، مهرستان و جالق در سالجاری به منظور ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها اجرایی شده است.

او اظهارداشت: در قالب این طرح مهم راهداری اقداماتی نظیر پاکسازی حریم راه، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و نیوجرسی اجرایی شد.

او افزود: نیرو‌های این تیم همچنین در قالب طرح بهسازی و ارتقای روکش آسفالت مسیر‌های ارتباطی اقدام به ترمیم رویه آسفالت به صورت رگلاژی مسیر‌های مهرستان – سرباز به طول بیش‌از ۱۳ کیلومتر، سراوان – کوهک به طول ۲۲ کیلومتر، سراوان- خاش به طول ۹ کیلومتر، سوران – خاش محدوده دهستان پسکوه به طول ۲ کیلومتر و سوران – سراوان به طول یک و نیم کیلومتر کردند تا شرایط مناسب برای سفر ایمن برای کاربران جاده فراهم شود.

سرپرست تیم راه‌سازی و راهداری رسالت سراوان لکه گیری ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی حوزه استحفاظی، لکه گیری و موج تراشی ۲۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی سراوان – کوهک، ترمیم، ریزش برداری، تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی بخش هیدوچ سراوان به طول ۲۲۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات نیرو‌های این تیم در سالجاری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.